İÇ KONTROL
- İç Kontrol Nedir?
- İç Kontrol Standartları
- Analizler
- Faaliyet Raporları
- Görev Tanımları
- Hassas Görevler
- Hizmet Standartları
- İş Akış Şeması
- Kalite İç Değerlendirme Komisyon Raporu
- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
- Kamu Görevlileri Davranış İlkeleri
- Birim Danışma Kurulu
- Birim Kalite Komisyonu
- Teşkilat Şeması
- İç ve Dış Paydaşlar
- İç Kaynaklı Dokümanlar
- Dış Kaynaklı Dokümanlar
- Prosesler
- Planlar
- Prosedürler
- Kalite Birimi
İç Kontrol Nedir?
İç kontrol kurumdaki yönetici ve personelin yaptıkları işin kontrolünü ellerinde bulundurmaları için kullanılan bir yöntemdir. İç kontrol varmak istediğimiz hedeften sapmadan ilerlememizle ve bu amaçla yapılan faaliyetlerde ne kadar “kontrol” sahibi olduğumuzla ilgilidir.
Faaliyetlerde etkinlik ve verimliliğin artmasını sağlar.
Güvenilir bilginin zamanında elde edilmesine yardımcı olur.
Varlıkların korunması konusunda güvence verir.
İşlerin yasallık ve düzenliliğine ilişkin yeterli güvence sağlar.
Küçük hataların büyük problemlere dönüşmeden önce fark edilmesini sağlar.
İşlerin, doğru bilgiye dayalı olarak en etkin biçimde gerçekleştirilmesinde yardımcıdır.
Hesap verme mekanizmasını güçlendirir. Sonuçlar konusunda kanıtlara dayalı gerekçe sunma imkanı sağlar
İç Kontrol Standartları
Faaliyet Raporları
- 2012 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2013 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2014 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2015 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2016 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2017 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2018 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2019 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2020 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2021 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2022 Yılı Birim Faaliyet Raporu
- 2023 Yılı Birim Faaliyet Raporu
Görev Tanımları
- Daire Başkanı - Öğr. Gör. Ahmet Tabanlıoğlu
- Yazılım ve Web Uygulamaları Şube Müdürü - Cafer DEGER
- Ağ ve Sistem Şube Müdürü - Öğr. Gör. Yasin DOĞAN
- İdari İşler Birim Sorumlusu - Alpaslan KAYA
- İdari İşler Birimi - Kübra KÖKCİ
- Ağ ve Sistem Birimi - Cihangir YAZICI
- Ağ ve Sistem Birimi - Murat YAYLA
- Ağ ve Sistem Birimi - Ali ÇİÇEK
- ÜBYS Birim Sorumlusu - Onur ALTINTAŞ
- ÜBYS Birimi - Ali YALÇIN
- ÜBYS Birimi - Yağmur SUBAKAN
- Web ve Yazılım Birimi - Öğr. Gör. Suha KARAAHMETOĞLU
- Web ve Yazılım Birimi - Emel ALTINTAŞ
- Web ve Yazılım Birimi - Esra DURU
- Teknik Servis Sorumlusu - Hasan Ali YÜCEL
- Teknik Servis - Şükrü ACAR
- Teknik Servis - Hakan ÇELİK
- Teknik Servis - Yekta TEZ
Hassas Görevler
Hassas Görevlere Buradan Ulaşabilirsiniz.
Hizmet Standartları
Hizmet Standartlarımıza Buradan Ulaşabilirsiniz.
İş Akış Şemaları
Komisyon Raporu
Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri
Birim Danışma Kurulu
Birim Kalite Komisyonu
Birim Kalite Komisyonunun Görevleri - Üniversitenin stratejik planı ve hedefleri doğrultusunda, birimlerin eğitim öğretim ve araştırma faaliyetleri ile idari-yönetim hizmetlerinin değerlendirilmesi ve kalitesinin geliştirilmesine yönelik iç ve dış kalite güvencesine uygun olarak birimsel göstergeleri belirlemek, bu kapsamda yapılan ve yapılacak çalışmaları Üniversitemiz Kalite -Komisyonu tarafından belirlenen esaslar doğrultusunda yürütmek ve bu çalışmaları içeren rapor/bilgi/belge Üniversite Kalite Komisyonu’na sunmak, |
Öğr. Gör. Ahmet TABANLIOĞLU | Başkan | Daire Başkanı |
Murat YAYLA | Üye | Birim Kalite İşleri Koordinatörü |
Öğr. Gör. Yasin DOĞAN | Üye | Ağ ve Sistem Şube Müdürü |
Onur ALTINTAŞ | Üye | ÜBYS ve E-Kampüs Birim Sorumlusu |
Alpaslan KAYA | Üye | İdari İşler Birim Sorumlusu |
Hasan Ali YÜCEL | Üye | Teknik Servis Birim Sorumlusu |
Emel ALTINTAŞ | Üye | Web Birimi Temsilcisi |
Oğuzhan ŞİMŞEK | Üye | Yazılım Birimi Temsilcisi |
Teşkilat Şeması
İç Dış Paydaşlar
İç Kaynaklı Dokümanlar
- KYS-İKD-08- Kastamonu Üniversitesi Staj Yönergesi
- KYS-İKD-19- Kastamonu Üniversitesi Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Yönergesi
- KYS-İKD-30- Kastamonu Üniversitesi İdari Personel Ödül Yönergesi
- KYS-İKD-31- Kastamonu Üniversitesi Yayın Yönergesi
- KYS-İKD-45- Kastamonu Üniversitesi Uzaktan Öğretim Yöntemi ile Yürütülecek Dersler için Uygulama Yönergesi
- KYS-İKD-46- Kastamonu Üniversitesi COVID-19 İle Mücadele Süreci Uzaktan Öğretim Usul ve Esasları
- KYS-İKD-57- Kastamonu Üniversitesi Engelsiz Üniversite Koordinatörlüğü Yönergesi
- KYS-İKD-69- Kastamonu Üniversitesi Kalite Güvencesi Yönergesi
- KYS-İKD-71-Kastamonu Üniversitesi Ön Mali Kontrol Yönergesi
- KYS-İKD-79 Kastamonu Üniversitesi Elektronik Belge Yönetim Sistemi ve İmza Yetkileri Yönergesi
- KYS-İKD-81 Kastamonu Üniversitesi Kişisel Verileri Koruma Yönergesi
Dış Kaynaklı Dokümanlar
- DKK- 001 - 2709 Sayılı Türkiye Cumhuriyeti Anayasası
- DKK- 002 - 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu
- DKK- 003 - 2809 Sayılı Yükseköğretim Kurumları Teşkilat Kanunu
- DKK- 004 - 2914 Sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu
- DKK- 005 - 3843 Sayılı Yükseköğretim Kurumlarında İkili Öğretim Yapılması Hakkında Kanun
- DKK- 006 - 5746 Sayılı Araştırma ve Geliştirme Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Kanun
- DKK- 007 - 5102 Sayılı Yükseköğrenim Öğrencilerine Burs Kredi Verilmesine İlişkin Kanun
- DKK- 008 - 78 Sayılı Yükseköğretim Kurumları Öğretim Elemanlarının Kadroları Hakkında KHK
- DKK- 009 - 124 Sayılı Yükseköğretim Üst Kuruluşları İle Yükseköğretim Kurumlarınınİdari Teşkilatı Hakkında KHK
- DKK- 010 - 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu
- DKK- 011 - 4857 Sayılı İş Kanun
- DKY- 031 - Taşınır Mal Yönetmeliği
- DKY- 034 - Aday Memurların Yetiştirilmelerine İlişkin Genel Yönetmelik
- DKY- 035 - Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Yönetmeliği
- DKY-103 - Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği
Planlar
2023 Proses Faaliyet Planı İndir
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Yıllık Hedef ve Faaliyet Planına ulaşmak için tıklayınız.
Prosedürler
- KYS-PR-001 Doküman Veri Prosedürü
- KYS-PR-002 Kayıtların Kontrolü Prosedürü
- KYS-PR-003 İç Tetkik Prosedürü
- KYS-PR-004 Düzeltici ve İyileştirici Faaliyetler Prosedürü
- KYS-PR-005 Yönetimin Gözden Geçirme Prosedürü
- KYS-PR-007 Hizmet İçi Eğitim Prosedürü
- KYS-PR-011 Paydaş Geri Bildirim Yönetimi Prosedürü
- KYS-PR-012 Risk Yönetimi Prosedürü
- KYS-PR-013 İç Dış İletişim Prosedürü
- KYS-PR-014 Uygun Olmayan Ürün Hizmet Prosedürü