E- İmza İşlemleri
Elektronik İmza Başvuru Süreci (İlk Başvuru ve Yenileme)
Üniversitemiz akademisyen ve imza yetkisi bulunan idari personellerin nitelikli elektronik sertifika ilk başvuruları ve yenileme talepleri Üniversite E-İmza Yetkilisi tarafından Kamu Sertifikasyon Merkezine yapılmaktadır.
Başvuru yapacak personelin http://eimza.kastamonu.edu.tr/ adresinde bulunan başvuru formunu doldurarak başvuru işlemini tamamlaması gerekmektedir.
Üniversite E-İmza Yetkilisi, göndermiş olduğunuz formu Kamu Sertifikasyon Merkezi’ne ilettiğinde başvuru süreciniz başlamış olacaktır. Daha sonra Kamu Sertifikasyon Merkezi’ne başvuru sahibine mail gelecek ve ilgili maildeki adımları takip edip başvurusunu tamamlamış olacaktır.
Elektronik İmza Başvurusunun Tamamlanması
08.03.2022 tarihi itibari ile başvuru formu doldurma süreçlerinde yapılan iyileştirmeler kapsamında başvuru formu doldurma işlemi KAMU SM Online İşlemler sayfasından NES -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri menüsünden yapılacaktır.
Başvuruyu ıslak imzalı tamamlayanlar formu indirip ve imzalayarak Bilgi İşlem Daire Başkanlığına imza karşılığında teslim etmeleri gerekmektedir. Hafta boyunca toplanan formlar Başkanlığımız tarafından her haftanın son günü saat 10:30'da TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezine posta yolu ile gönderilmektedir.