2026 yılı kalite çalışmaları kapsamında, Başkanlığımız ile Personel Daire Başkanlığı arasında 5. İç Paydaş Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda, üniversitemizin kalite yönetim sistemi doğrultusunda yürütülen insan kaynakları süreçleri değerlendirilerek kurumsal gelişimi destekleyecek çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Görüşmelerde; personel bilgi yönetim süreçlerinin etkinliği, hizmet içi eğitim faaliyetleri, çalışan memnuniyetinin artırılması, insan kaynakları planlaması ve dijital dönüşüm uygulamalarının personel süreçlerine entegrasyonu konuları ön plana çıktı. Ayrıca, akademik ve idari personelin mesleki gelişimini destekleyecek uygulamalar ile kalite odaklı insan kaynakları yönetimi anlayışının güçlendirilmesine yönelik değerlendirmeler gerçekleştirildi.
Toplantı kapsamında, 2026 yılı hedefleri doğrultusunda personel süreçlerinin iyileştirilmesi, kurumsal verimliliğin artırılması, çalışanların gelişim ve motivasyonuna katkı sağlayacak uygulamaların yaygınlaştırılması ve kalite güvence sistemi ile insan kaynakları süreçleri arasındaki uyumun güçlendirilmesine yönelik planlamalar ele alındı. Birimler arası iş birliğini geliştirecek öneriler ve iyileştirme alanları karşılıklı olarak paylaşıldı.
Toplantı sonunda, sürdürülebilir kalite anlayışının insan kaynakları süreçlerinde daha etkin bir şekilde uygulanması, çalışan odaklı hizmet yaklaşımının geliştirilmesi ve sürekli iyileştirme kültürünün yaygınlaştırılması amacıyla iş birliğinin sürdürülmesi ve iç paydaş toplantılarının periyodik olarak devam ettirilmesi konusunda görüş birliğine varıldı.