Duyurular
Üniversitemizin 20. kuruluş yılı etkinlikleri kapsamında, Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) ortamda üretilen evraklarda kullanılacak 20. Yıl logosu için şablon güncellemesi Başkanlığımız tarafından yapılmıştır. Yapılan düzenleme ile kurumsal kimlik bütünlüğünün güçlendirilmesi ve 20. yıla yönelik görünürlüğün artırılması hedeflenmektedir.
Başkanlığımız tarafından güncellenen şablon, elektronik evrak üretim süreçlerinde otomatik olarak 20. Yıl logosunun evraklara eklenmesini sağlayacak şekilde uygulanmıştır. Birimlerimizin, 27.01.2026 tarihinden sonraki süreçte elektronik ortamda oluşturacakları evraklarda 20. Yıl logosu otomatik olarak eklenmiş olacaktır. 

Bu kapsamda, e-posta hesaplarının silinme süreci öğrencinin mezuniyet veya kayıt sildirme tarihinden hemen sonra başlamakta olup, ilişik kesme sürecinin ardından söz konusu hesaplara erişim imkânı bulunmamaktadır.
Bu doğrultuda, ilişik kesme sürecinden önce e-posta hesabınızla ilgili gerekli önlemleri almanız (Önemli yazışmaları/dosyaları yedeklemek, öğrenci e-posta adresine bağlı parola sıfırlama veya kurtarma mekanizmalarını güncellemek) ve bu adresle kayıtlı olduğunuz sistemlerdeki üyeliklerinizi sonlandırmanız önem arz etmektedir.
Bilgilerinize sunarız.
Üniversitemiz Personeli ve Öğrencilerine yönelik istatistik programına ulaşmak için tıklayınız.
